Ideiglenes e-mail címünk: greentech.solution.group.ltd@gmail.com

Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Green-tech Webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint. A Webáruház címe: http://www.green-tech.hu/market

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnéve: Green-tech Solution Group Kft.
Cégjegyzékszáma: 20-09-073960
Nyilvántartásit vezető cégbíróság: Zala Megyei Cégbíróság
Statisztikai számjele: 24784054-4647-113-20
Adószáma: 24784054-2-20
Bankszámlaszáma: HU97 – 1410 0347 – 2394 8149 – 0100 0003
SWIFT kód: MAVOHUHB

Ügyfélszolgálat / Áruház adatai:

Címe: 8960 Lenti Kossuth út 10.
Telefonszáma: +36 70-378-5491
E-mail címe: info@green-tech.hu
Nyitvatartás: Hétfőtől - Péntekig 08.00 - 17.00

 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.green-tech.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Green-tech Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

A Green-tech Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.
Jogszabály további részletei: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0100108.TV

 A Green-tech Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését és esetlegesen szükséges javítását követően, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. A megrendelő által ledaott megrendelés által létrejött szerződés fizetési kötelzettséggel jár.
(Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Vásárló az Üzemeltető Ügyfélszolgálatával bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról az Üzemeltető a Vásárló írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.

A vásárló:

Aki a Rozsman-2000 Kft. internetes vásárlási szolgáltatását igénybe veszi, a http://www.green-tech.hu internetes felületen (online áruházban, webshopban, webáruházban) regisztráltatja magát vagy e felületen keresztül árut, megrendel, vásárol, illetve a Rozsman-2000 Kft. internetes felületét használja.

Továbbiakban: Vásárló illetve Vevő

A fuvarozó:

Ügyfeleinket az DPD-Futárszolgálat segítségével szolgáljuk ki.

Továbbiakban: Fuvarozó illetve Szállító

 

2.      A vásárlás menete:

A Green-tech Webáruházban történő vásárlás megkezdése regisztráció nélkül, míg a vásárlás befejezése, azaz a megrendelés elküldése a regisztrált vásárlók számára lehetséges. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van alternatív, azaz a szállítási címtől eltérő számlázási címet megadni (pl. székhely, munkahely, otthon), illetve a korábbi adatok megtekintésére. Ez kényelmesebbé teszi a vásárlást.

A vásárlás megkezdése a „Webshop” linkre a „Lépjen be a webáruházunkba” linkre illetve az alatta lévő „Termékkör” linkek valamelyikére kattintva lehetséges.
Ezt követően az adott „Termékre” kattintva megjelenik a termék kinagyított fotója és részletes leírása.
A „Kosárba” linkre kattintva teheted a terméket a kosárba, itt lehetőséged van beállítani a kívánt darabszámot.
Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását.
A „Kosárba” linkre való kattintás után két lehetőség közül választhatsz, a „Már a kosárban van” linkre kattintva megnézheted a kosár tartalmát, illetve ha meggondoltad magad a „Kivesz a kosárból” linkre kattintva kiveheted a kosárból a választott terméket.

Amennyiben további termékekre van szükséged akkor a már említett módon újabb termékeket tehetsz a virtuális kosaradba.

Ha a „Már a kosárban van” linkre kattintottál, megjelenik a kosár tartalma itt a „Megrendelem” linkre kattintva tudod a kiválasztott terméketeket megrendelni. A megrendelés előtt még a kosárban szereplő termékek darabszámát módosíthatod. A megrendelés elküldéséhez szükséges az Email cím és a Jelszó megadása. Amennyiben nem rendelkezel jelszóval, itt tudsz a Regisztráció során igényelni.

A csillaggal megjelölt adatok megadása a Regisztrációhoz kötelező.

Abban az esetben, ha elfelejtetted a jelszavad itt tudsz újat kérni az email címedre.

A kosár tartalma bármikor megtekinthető, ehhez csak a „Kosár” linkre kell kattintani, mely az oldal jobb felső részén, található

A „Megrendelem” linkre kattintva megjelenik a „Szállítási adatok megadása” oldal, itt lehet megadni a szállítás pontos címét. Ha a számlázási cím nem egyezik meg a szállítási címmel, akkor itt lehetőség van megadni más számlázási címet. Az „Eltérő számlázási adatok megadása” előtti linkre kattintva.

A „Következő” linkre kattintva megjelenik a kosár teljes tartalma és itt még egyszer ellenőrízhető, illetve módosíthatod.
Választási lehetőség: a „Vissza” linkre kattintva visszaléphet a szállítási adatok megadásához illetve a „Következő” linkre kattintva fojtatható a megrendelés.

A „Következő” linkre kattintva megjelennek a számlázási és szállítási adatok itt még egyszer ellenőrízhető a helyessgük. Amennyiben hibás adat lett megadva, akkor kétszer a „Vissza” linkre kattintással módosíthatók az adatok.
A „Rendelés elküldése” linkre kattintva továbbítható a rendelés.

Amennyiben a rendelés véglegesítésre kerül (továbbításra krült az Eladó felé), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezze az Eladó felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Az oldalon feltüntettet termék árak nettó árak (nem tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót) és Forintban értendők, illetve nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget cégünk nem számol fel.
Az esetlegesen - a terméktől függően szükséges - szerelés, üzembe helyezés költségei a vevőt terhelik.
Amennyiben egy termék mellett nincs vételár feltüntetve, egyedi ajánlatkérés és megegyezés alapján történik az adott termék árának megállapítása.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 16:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Az Eladó fenntartja a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Az Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Az Eladó fentnntartja az árváltoztatás jogát. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. A termékek képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a készlet erejéig tart. Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott email címre értesítést küldünk.

 

3.      Szállítási és fizetési feltételek:

A Green-tech Webáruházban megrendelt termékeket az Eladó szerződött partnere, a DPD-Futárszolgálat szállítja házhoz.

A szállítást külföldre csak előre utalás esetén vállalunk, a szállítási költség megállapítása egyedi megállapodás szerint történik.

A raktárról szállítható termékeket, a megrendelést követően 1-8 munkanap alatt kiszállítjuk. Amennyiben nincs raktáron a megvásárolt termék vagy termékek egyike, úgy felvesszük a Vásárlóval a kapcsolatot, és e-mailen egyeztetjük a szállítás ütemezését.

A szállítás munkanapokon, 8-16 óra közötti időintervallumban, az online áruházunkban megrendeléskor megjelölt címre történik.

Az kézbesítés költségét bruttó 200.000 Ft feletti megrendelés esetén cégünk átvállalja, ez alatti megrendelések esetén a házhoz szállítás díjai az alábbiak szerint alakulnak:

 

Küldemény tömege (kg)          Előre utalással                Utánvéttel            
0,1 kg-tól  10 kg-ig 1500 Ft 2000 Ft
10,1 kg-tól  20 kg-ig 2000 Ft 2500 Ft
20,1 kg-tól   25 kg-ig 2500 Ft 3000 Ft
25,1 kg-tól   31,5 kg-ig 3000 Ft 3500 Ft
31,6 kg-tól   50 kg-ig 4500 Ft 5000 Ft

Egy csomag maximum 50kg tömegű terméket tartalmaz, minden megkezdett 50kg egy újabb csomagba kerül.

Megjegyzés: A kézbesítés költsége az ÁFA-t tartalmazza:

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást, ennek költségét cégünk átvállalja. Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy a házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az esetleges emeletre történő feljuttatást, beüzemelést a szolgáltatás nem tartalmazza.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!

Fizetési feltételek:

Történhet személyesen készpénzzel az áru átvételekor, futárszolgálatnak utánvéttel és előre utalással. Előre utalásos fizetés esetén a megvásárolt tételek, csak a vételár beérkezése után vehetők át a raktárunkban, vagy kerülhetnek kiszállításra. 200.000,- Ft megrendelés felett 50% előlegbekérő (díjbekérő formában) számlát küldünk a megrendelés megerősítése érdekében. Amennyiben a megvásárolni kívánt termékek ellenértéke, előre utalás esetén a telje összeg illetve előlegbekérés esetén a termék értékének 50%-áról kiállított előlegbekérőn szereplő összeg 20 naptári napon belül nem érkezik meg számlánkra, az adott ügyfél vásárlását töröljük.

Személyes átvétel a raktárban:

Az raktárban történő átvétel előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. Amennyiben ezt az átvételi módot választja, az áru átvételére a megrendelés visszaigazolását követő 1 - 15 munkanapon belül van lehetősége.

Raktárunkban készpénzes fizetésre van lehetőség.

Raktárunk címe: H-8960 Lenti Kossuth út 10.
Nyitva tartás:  Csak telefonos egyeztetéssel

Megrendelésével és termékeinkkel kapcsolatban a +36 70 378-5491-es telefonszámon és az info@green-tech.hu e-mail címen érdeklődhet. További kérdéseket és észrevételeket az alábbi e-mail címre várunk: info@green-tech.hu

 

4.      Elállás Joga:                                           Letölthető Elállási nyilatkozat: itt

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Vásárló 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.


A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Vásárlót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.

A Vásárló szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Vásáló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem
terheli.

Vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Vásárló akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.

Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Vásárló bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben a Vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Vásárló a Szolgáltató részére. Ha a Vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos szállítási módtól eltérő szálítást választja, elállás esetén az ebből adódó töbletköltséget a Szolgáltató nem köteles megtéríteni,


Vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

5.      Jótállás, szavatosság

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Vásárló webshopot üzemeltető Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?
Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben– a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?
Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn (Kivétel, amennyiben két évnél hosszab szavatossági idő van meghatározva egy adott termékre) túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.


Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Vásárló a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti (Kivétel, amennyiben két évnél hosszab szavatossági idő van meghatározva egy adott termékre). E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.


Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.


A gyártó (Szolgáltató) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (Szolgáltatónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Vásárló a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető Szolgáltató jótállásra köteles.

Vásárlót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.


Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

6.      A szavatossági igény esetén történő eljárás

Vásárló és Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a Vásárló hátrányára nem térhet el.

A Vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vásárló rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a Vásárló szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést egfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

Vegyes rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

7.     Panaszkezelés rendje

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján
is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:
Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg  Petőfi u. 24.
Telefonszáma:  +36 92 550 513
Fax száma: +36 92 550 525
Név: Dr. Molnár Sándor elnök
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

 

7.      Adatvédelemi tájékoztató:

Adatvédelmi tájékoztató

A Green-tech Webáruház személyekre vonatkozó adatokat csak olyan mértékben szerez be, dolgoz fel, ill. használ fel, amennyire azok szükségesek a szerződéses viszony megteremtéséhez, adott esetben módosításához és megvalósításához.

A Rozsman-2000 Kft. (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a Webáruházban kezelt személyes adatait.

Adatkezelő:

Címe: 8960 Lenti Kossuth út 10.
Elérhetősége: +36 (70) 378-5491 / info@green-tech.hu

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatok megismerésére jogosult Fuvarozó:

Neve: DPD Hungária Kft.
Címe: 1158 Budapest Késmárk u. 14/B
Elérhetősége: + 36 (1) 501-6204 / dpd@dpd.hu

Az adatkezelés időtartama: az elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 év.

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
- személyes adatainak helyesbítését,
- személyes adatainak törlését vagy zárolását.

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait.

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Eladó megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a Green-tech Webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A Green-tech Webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Eladó bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@green-tec.hu e-mail címen.

Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.  Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

 

8.      A felelősség korlátozása:

A Green-tech Webáruház-on kersztül történt vásárlás, feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Green-tech Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az online áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A Green-tech Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Egyedül a Vásárló felelős a Weboldal-hoz való kapcsolódásáért és a Green-tech Weboldal-on való vásárlásért.

A Green-tech Weboldal nem vonható felelősségre semmilyen esetben, vis major esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

 

9.      Egyéb

Az ajánlatokban, katalógusokban, prospektusokban, árlistákon, képeken és rajzokon, valamint egyéb dokumentumokon megadott adatok az áru méretére, súlyára, árára, színére vonatkozóan tájékoztató jellegűek. A termékek árváltozásának jogát előzetes bejelentés nélkül fenntartjuk. Termékeink műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével kapcsolatos jogunkat fenntartjuk!


Adatkezelési Szabályzat Green-Tech Kft.